....Politique de retour..Return policy..Return policy....
....
- Vous devez prendre contact avec nous dans les 10 jours suivants la date de réception.
- L’article retourné doit être dans son état original.
- Aucun retour sur les écheveaux bobinés.
- Une fois l’étiquette de retour reçue, nous devrons recevoir le colis dans les 10 jours qui suivent.
- Dès réception du colis de retour, un crédit sera porté à votre compte et pourra être utilisé lors de vos prochains achats.
- Ne s’applique qu’aux articles achetés à prix régulier
Nous avons fait une erreur ? Le colis a été endommagé lors du transport ?
Appelez-nous au +33 (0)7 72 39 00 96 et nous vous ferons part de la procédure à suivre pour corriger le tout dans les plus brefs délais.
Si le colis a été endommagé lors de la livraison, merci de nous envoyer une photo par courriel : info@wickedwool.fr
..
- You need to contact us within 10 business days after reception.
- The article shipped back need to be in original condition.
- No return on already used yarn.
- After receiving return instructions, the item need to received at our premises within 10 business days.
- When we have received the item in return, we will issue a credit note valid on your next purchase.
- Return only possible on full priced items.
A mistake on our side? Damaged parcels during transport?
Contact us immediately on +33 7 72 39 00 96 and we will try to correct the problem as fast as possible.
If the parcel has been damaged by the transporter, please send us a picture of the parcel by email at info@wickedwool.fr
..
- You need to contact us within 10 business days after reception.
- The article shipped back need to be in original condition.
- No return on already used yarn.
- After receiving return instructions, the item need to received at our premises within 10 business days.
- When we have received the item in return, we will issue a credit note valid on your next purchase.
- Return only possible on full priced items.
A mistake on our side? Damaged parcels during transport?
Contact us immediately on +33 7 72 39 00 96 and we will try to correct the problem as fast as possible.
If the parcel has been damaged by the transporter, please send us a picture of the parcel by email at info@wickedwool.fr
....